01 lutego 2017

Tutaj tez marnie

 kieys to bylo pelno , a dzisiaj???

jakies niedobitki




 woda tez zamknieta ,ale ja wiem gdzie jeszcze jest







 podjechalem , zatankowalem i male pranie zrobilem










 i walimy dalej nie ma co tu szukac pogoda niespecjalna , moze w Alicante bedzie lepiej









 no i zas mamy""""""""" pomarance """""""""""""""

te kurwiszony sa wszedzie




 uuppppsssssssssssss tu byli powodzie











 i te kurwiszony tez sa wszedzie




 a ja pedzim na znajomy platz

przed Alicante

a tu brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, tak wszystko przebudowali ze nawet autem nie wjedzie ,, mala przerwa na zakupy , w lidlu i mercadonie i trzeba szukac noclegu,,,,,,



wieczorami jak nie mam co robic czytam fora , naturalnie relacje
"z wloczegi"
z Wedrowki"
z wyjazdu ,,,

hahaha

co wpada mi w oko bardzo malo o danym kraju ktorego dotyczy podroz ,wiadomosci przydatnych , gdzie co i jak zycie biegnie ,,,,, wiekszosc to   informacjie  kopiowane z googla, czy innej witryny , to juz przechodzi wszelakie pole popisu ,  jak widze zdjecia z jakiegos kosciola , czy muzem ,,,co chcesz kolego przez to pokazac ze zamieszczasz to w swojej relacji ,, przeciez te zdjecia w lepszej widocznosci mozna znalesc na kazdym portalu informacyjnym , a info przepisane z przewodnika , swiadczy o Twoim niedoumieniu ,....

Ostanio widze ze jest to modne , moze i ja powinienem kopiowac , googla i tu zamieszczac??????


usmiec sie mozna ,

Brak komentarzy: