22 maja 2015

No wiec ujechalem 10 metrow , stop tafla , kreska tez jest , wiec staje i zagladam 3 razy w lewo ,3 razy w prawo , ciasny wyjazd , budowa ,wiec trzeba uwazac , a tu beccccccccccc



 wyjechalem ,moze ze 60 cm na droge i przyjebal mi mlody kasztan w blotnik , kurwa , stop ja winny ,ale jak to mozliwe ja przeciez uwaznie podjechalem stanalem , poobgladalem droge nic nie bylo ,,,,


 Policjant foci dol a ja gore hahahahahah


 no i mamy przesluchanie , policja przyjechala , ok dla mnie ja trzezwy wiec co sie tam zastanawiac lepiej jak sa gliny to przynajmniej nie ma potem problemow z reperacja ..


ale zaraz gadam panie to jest niezliwe ten szczeniak musial pedzic strasznie szybko , a pan policmajster do mnie ,,,,," to landowka moze jechac 70 jak nic ,a ja powinienem uwazac " gut , poszedl do auta zabral bryle ja fociaka i ide na droge ,,
i wolam policmajstra , nie chce isc ale ja sie tu nie bede pierd..lil ja jestem w swoim kraju , wiem jakie mam prawa , wiec kolego ruszaj dupe na droge , i bedziemy gadac ,,,,

jak zpbaczyl znaka i ze ja foce troche sie zmiekczyl , ooooo teraz juz dobrze , teraz mozemy gadac , wic ja se foce i pytam o tego znaka z 30-stka czy to aby nie obowiazuje ,


 Kolega gliniarz widzi ze wale w chujki , na male bramki pyta sie czy juz nie foce , gadam nieeeee, teraz to juz nagrywam ,








obfocilem wszystko pojechali my na komende , spisali protokoly , podmuchali , trwalo to 2 godziny , i dalej w droge



tak se jade i rozmyslam kurde przejechalem przez ostatnie miesiace conajmniej 10 tys kilosow , przez rozne kraje ,przez ostatnie 8 lat zrobilem camperami 170 tys kilometrow nigdy nic nie mialem nawet w najdzikszej Ukrainie  a w kraju w ktorym zyje gowniarz mnie ustrzelil ,,,,,


przejeba,,ne.

Na wieczor zajechalem do domu nie chcialem juz nigdzie nocowac , trzeba teraz auto robic za kilka dni Mloda ma urlopa i trzeba jechac dalej   , .

Brak komentarzy: