08 lutego 2015

Tu jeszcze odlot , Mloda sie troche na swista obrocila, wiec strzelilem fota , nie wiem czy wzrok tesknoty czy ????? no nareszcie moge leciec , jestem wolna na nastepne 6 tygodni



 hahahhahahahahahahahhh

ale we dwoje jest przyjemniej
bedzie mi sie cknilo

 

 a wiec rano podjechalem pod servis , spalem w miescie kolo stadionu , spokojnie ,sam wiec i Gwardiany sie nie przypierdzielali

po godzinie od przyjazdu sa maile i telefonaty z Carthago , ok bedzie wszystko wyslalane , tym razem srodkowy i zewnetrzny zamek coby sie wszystko zgodzilo

czas to 2 do 3 dni wysylka expressem
ok mysle


w servisie ten wczoranszy niemiec lata wrzeszczy wkurwiony , wiec pytam co sie stalo????


a on: wczoraj skasowali 10 euro za spanie z prade , dzisiaj aby wywalic gowienka musial wrzucic jeszcze 50 centow,

aby wylac brudna wode zas 50 cenciakow ,

aby nabrac swierzej zas 50 centimow , ale jak za ta kwote nalalo , tylko 10 litrow to sie facet tak wkurwil , ze postawil wszystkich na bacznosc , on ,napewno zaopiniuje to  na forach i stelplatz przewodnikach ,

no i gadam do niego, a gadalem ,ze cosik tu nie tak ,

 wiec nic tu po mnie , wpadam na poroniny pomysl jak mam trzy dni czasu to dawaj
















 w droge i na kawe do Portugaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



Mijam Sevillie , droga objazdowa dobra , caly czas autoban
nie bede nic po drodze odwiedzal





 juz tylko 116 kilosow


po dwuch godzinach jestem


Brak komentarzy: