01 maja 2014

Piekna pogoda , naprawde jest im co zazdroscic, jowejek I dalej w dluga, pofocilem co nieco, pogadalem z chinczykiem o interesujacych mnie rzeczach , ciezka ta mowa byla, ale my sie dogadali,,,,,po negocjaciach we wszystkich mi znanych jezykach I jemu, doszlismy do porozumienia, a na koniec chinczyk gada ze ja to nie moge byc niemcem, bo niemcom to sprzeda kazde gowno,i sie nie targuja.(no I jak tu brac z nich przyklad )a ja to go nerowo wykonczylem.hahahah udalo sie mam to co chcialem .


 prania nazbieralo sie co niemiara

 to jednak dobry pomysl

 no i ugotowalem ,pomidorowke

 w oddali widac Malage


 widok na nasz platz gdzie stoimy

 i playa co sie opalowywalam




 pojechalem na tego jowejka ,

 wjechalem na gore jowejkiem ,myslalem ze mnie serducho wyskoczy
ale doda czysta

Brak komentarzy: