24 października 2015

W sobote dojechala zas Mloda , dzisiaj urodziny fajerujemy malego Igora , bylem juz dwa lata temu na imprezie byla przednia wiec i dzisiaj tez sie bedzie dzialo

 Piekna jesien , nie jest specjalnie zimno , tylko wieczorem aby posiedziec , trzeba palic ogien ,




 a piesy ???

Mikolaj poszedl na spacera , przyniosl kukurydze



 i piesy traktuja ja jak gume do zucia ,,,,,,



 a tu trzeba sie pochwalic , jako prywatna osoba mam 930 tys strzalow , a podobno pisze wypociny jak kiedys kolega powiedzial



 ooooooo tu dobrze widac


urodzinki byly ok , nie mam zdjec , ale wierzcie mi bylo ok , Mikolaj tancowal z 40 lat mlodszymi laskami od siebeie chlop odzyllll


pencnelo troche flaszek wina ze dwie jakies viskej , i cos tam jeszcze , zarcia duzo , Anka i jej Mamuska sie postaraly , nic nie zabraklo a tort to byl hamerrrrrrrr


Tylko Edzika nie bylo , sped jeszcze trwa ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


aaaaaaaaa i jeszcze wpadlem na takie cussss ,,bloga bede zamykal , kto nie wezmie mnie do swoich znajowych nie bedzie czytal ,poprostu nie bedzie mial dostepu ,,,,jadac za 3 tygodnie do Portugali i Hiszpani bedzie troche wiecej informacji ,a te nie sa dla obcych przeznaczone a wiec google + i juz czytacie

Brak komentarzy: