07 grudnia 2014

I faktycznie dojezdzam tak ze 40 camperow stoi , parkplatz zajety caly ,ale na drodze mozna jeszcze stac , staje na srodku wolego tak na 30 metrow miejsca , nie zblizajac sie za bardzo do nikogo znam takie miejsce przy tej pogodzie niektorzy odpalaja pradowniki , bedzie glosno wiec lepiej na uboczu.Oszedlem caly platz , moze jacys znajomi ???? , nie ma nikogo .Wracam ,obieram kartoszki , dzisiaj zrobie jaja sadzone na boczku I bedzie obiad .Nie patrzac na nic zajety robota w pewnym momencie widze dupe duzego campa tak ze 40 cm od mojego przodu , kurde ani nie widzialem jak podjezdzal, widze wysiada facet idzie poobzierac do tylu ,aaaaaaaaaaaaaa to ten co stal przede mna ,ale jakies 30 metrow dalej ,zadowolony ja juz spojrzalem na numery Viking(czytaj szwed) .
Ja nie gadaju po szwedzku ,ale po niemczynu I troche yngilszczyny hahah tlumpacze odsun sie prosze tak na 2 metry cobym mogl wyjechac w razie czego.
A Facio mi klaruje ze tam z przodu odpalili pradowniki I jemu smierdzi benzyna I dlaczego ja nie cofne sie do tylu , wiec zas moje powiedzenie ,tak calkiem na spokojnie pytam sie czy tu tu kurwa na czole widzisz napisane “ IDIOT”, nie odpowiada to spierda,,,j ty do tylu I odsun sie na bezpieczna odlegosc , wszyscy tak stoja 2 do 3 metrow a ta kur..a bedzie mi tu wyjazd blokowac.
Facio widzi ze mi uszy zczerwienialy I bez slowa wycofuje sie do tylu omijajac mnie .No I gitara.
Teraz do mojej kolekcji dodaje jeszcze Vikingo, tez niektorzy upierdliwi , I jak takiemu nic nie powiesz to ci przyjdzie I nasra do twojego sracza , kuwa, dyscyplina musi byc .



 Maja ludziska upodobania

ja to bym chetnie laski wieszal na szybie ,ale znam jednego co zabiera damskie stringi po robocie i wiesza na lusterku wstecznym

 Mokra LA MARINA


 To ten viking , po wycofaniu sie do tylu


 nie wiem po co maluja te rysznki


 od morza przez lasek i jestesmy przy camperach



 silne te fale , jeszcze troche i zabiora te domki











 ostatnio zwrocilem uwage na te campery , ladna linia , i wykonanie tez niczego sobie



 Dzisiaj przeczekam , na jutro zapowiadaja piekna pogode , obaczym

Brak komentarzy: