12 listopada 2014

Jeden dzien do wyjazdu

pozalatwialem juz wszystkie sprawy auto spakowane pozostal tylko JOWEJEK , nie pakowalem do tej pory ,aby miec mozliwosc tanczenia po garazu z pakowanymi rzeczami.

Z Mloda wszystko ustalone , bilet miesieczny wykupiony (naturalnie za "nasze") nie jak u Hofmana i jego brygady za "Wasze"""" hahahahahahahahahahah ale smiac mi sie chce jak was koledzy i kolezanki ruchaja bez wazeliny .


pomyslalem coby teraz zaprponowac, aby Hofman zostal jakims waznym gosciem (np Prezesem) na CT -gadac umie(glupio) jezdzic lubi , autem wali kilosy lepiej niz niejeden kamperowiec , zone pyskata ma , imprezowac lubi , kropowki tez lubi odwiedzac ,a wiec nic nie stoi na przeszkodzie

i zas sie usmialem ,

ale tak rozwazajac jakby nie ta jego rozmancypowana dupa to by chlop dalej siedzial przy zlobie , Edwardzie juz wiesz co to jest polska obora , ta obore robia przewaznie baby i to nie jest wazne czy jezdza czy lataja .


Ale wracajac do temata  o```

Mloda dzisiaj umieszala ciasto


 Upiekla racuchy na droge , hmmm tego sie nie spodziewalem i nie zamawialem ,ale coz do milosci (czytaj wiernosci) przez zoladek czy jakos to tak sie gadalo


 ladnie podrumiernione , naturalnie ze ,zaraz posmakowalem

z bananami ,a wiec krotkodystansowe , szybko do zjedzienia


wygladaja i smakuja wspaniale

ale to byl tylko poczatek mojej konstrnacji (nie wiem czy wlasciwe slowo ---- nigdy takowych nie uzywalem )
ale zaszpanowac znajomoscia takich dziwnych slowek trzeba , o`

(ja bym powiedzial poczatek mojego wkur..wienia)


a wiec

 Mloda sie spakowala i ja mam zabrac jej rzeczy urlopowe do auta teraz ,

hmmmm patrze majtki , bikini, jakies neglize , o kurde juz zajarzylem


 chmmmm , nie ma to jak zostawic jakies slad po sobie , i tak se mysle , jakby daj Boze poderwac jakac dupencje tam na wedrowce to bedzie trzeba dobrze uwazac coby babskich rzeczy nie znalazla , bo ja na wyjazdach robie za sigela hahahaha

a tu masz babo placek


ku...rwa nie placek a razuchy , majtki

no nic nie mam innego wybora , rownouprawnienie i dominacjia babska zmuszaja mnie to zabrania tych rzeczy , pomimo iz specjalnie patrzylem przy kupowaniu biletowna letadlo  ,aby mogla ze soba zabrac jakac szafe na kolkach ( walizke)


a wszystkiemu winne te cholerne racuchy ,

Juz ciekawy jestem na ta ostatnia noc przed wyjazdem , no i naturalnie na pierwsza po jej przyjezdzie na urlop , zas zrobi wazenie , i probe miskowa.


Nie bede juz wam wiecej dupy trul , slyszymy sie z Wloch ,


ahhhhaaaa zrobie malego absztosa na Slowenie coby kupic jaradelko tam jest taniej

Brak komentarzy: