16 maja 2014

Rano jak zwykle przestawianie , slonce daje popalic .
A tu mija 120 dni, 4 miesiace w drodze , juz zatracam powoli poczucie czasu.

Do rzeczywistosci przywoluja mnie codzienne obowiazki, tak tak niby wloczega ,ale o wszystko trzeba zadbac.Jutro zaczynam sprzatac chalupe,zakupilen nawet taka miekka rolke papierowa coby wszystko wymyc, napuscic, szyby i podloge.

 Poranek w La Mandze , pusto ruch zaczyna sie dopiero okolo 10

 przyjechal jakis hiszpan , ustawili sie obok mnie, on z pieskiem na plazy a krolewny nie szlo oderwac od telefona .To juz nie bedzie fajne , trzeba zrobic miejsce innym.

 tu jest od cholery buchtow, zatoczek , slepych uliczek przy plazy , dlaczego zawsze staja tam , gdzie ja stoje , juz mi to na nerwa idzie .Ani sie odlac w prywatnosci nie idzie , trzeba jechac dalej i cos znalesc .Jako ze objechalem caly polwysep na pendzidle nie ma problema z miejscem 

 o tu bedzie fajnie i neta tez mam , komp jak tylko dojezdzalem zacza piszczec,a wiec stajemy

 przez ulice i na plaze , fajnie

 poopalali my sie w porannym sloncu , tak do 11 idzie jeszcze posiedziec ,ale potem trzeba sie ewakuowac gdzies pod kapelusz

 no to pojechalem na bazar dzisiaj swieto , nabyli my kurczaka dla Pizdusia , a ja zakupilem 2 sztuki fiu-fiu dla pani G.

 wszystko swieze i duze ,ale po obgladnieci plantacji to nie ma ochoty na ta chemie


 Ciuchow co niemiara , ojjjjjjjjjjjj tu to by miala co robic Grazka od Edzika

 suvenirsy tez mozna dostac

 no i suszono-wedzone ryby


 a bez kapelusza to nawet nie wychodz ,a jak zapomnisz to tu kupisz na kazda okacje

Ta pani sprzedaje biustonosze , reklama dzwignia handlu.Mozna nawet przymiarke zastosowac .
a wieczorem Pizdek zaszalal z kurczakiem z rozna , potem lezala do gory kolami, a przez noc wypila miche wody tak ja palilo,z ranca na drugi dzien nawet nie prosilem wstawaj idziemy siku ,sama juz stala pod drzwiami tak ja dusilo na wentliczek.

Brak komentarzy: