05 kwietnia 2014

 oatatnio Repsol wymysla i wymyslil, takie cos , wcale to nie jest glupie , mozna tez kuchenke wymienic na lampke lub przejnik .
Nie jest do dostania w wolnej sprzedazy tylko w sklepach repsolu,a ja mam taki pod nosem.
Mozna montowac do tej duzej , lub tej mniejszej ,plastikowej butli .

 
Dzisiaj musialem sie wypieknic , w ostatnie dni bylem tak zajety interesami I “praca”ze sie troche zaniedbalem .Pysk nieogolony, wlosy nieuczesane, a tu coraz to nowe towary dojezdzaja .A tu trzeba dobrze wygladac . W nocy na wczoraj jak juz pisalem padalo , nie moglem spac , duzo mi chodzilo mysli po glowie , no I wywyslilem .Po karkulacjach , doszedlem do wniosku ze ,po miesiacu bede musial wymienic opony w pedzidle pani G .na nowe jezeli bede tak intensywnie uzywal na “turystyczne” wyjazdy na Gibraltar.Wpadlem wiec na takiego pomysla , ze po co ja mam jezdzic ,jezeli inni moga to robic ,a wiec mam nowe zajecie siedze, na platzu pilnuje camperow ,a parkujacy ktorzy chca miec pewnosc ze nic sie nie stanie ,zawieraja ze mna uwowe ustna cywilno-prawna .
Ja pilnuje ,a oni przynasza to co potrzebuje, dostaja adres I ida , po 2 do 3 godzinach jak czuja juz nogi w dupskach wracaja ,z zakupami naturalnie zrobionymi tam gdzie im powiedzialem ja , dostaja gotowke I interes sie kreci.Z czterech wyjazdow “turystycznych” zrobil sie tylko jeden , o porannej porze w celu dogadania przebiegu dnia z partnerem po drugiej stronie lotniska.

 a wieczorkiej ,spacerek rowerowy
 troche chlodnawo ,wieczorem cos kolo 18 stopni ,a wiec spanielsom zimno
 nie wiem na co sie zdecydowac ,Real Madrit,czy FC Barcelona , cos z Gadzetow powinienm miec
ale fusbala nie lubie
 siedza w ogrodku a telewizornia w oknie
 nieskonczone sklepy przed przejsciem granicznym juz powoli sie rozwalaja, ale co tam Unia zaplacila
 takie male Tapas
 no i gora z innej strony
 za dachem i za flaga juz Ziemia (asfalt) Elki

Brak komentarzy: