24 kwietnia 2016

Od samego rana robota , piore , wszystko co mi pod reke podchodzi nawet tepichy z auta


 wszystko moglem powywieszac do suszenia


 takie oooooooo stanie ale wszystko mam pod reka ,


trzeba sie cieszyc i z tego

moja przepowiednia jest taka po tym co zobaczylem w tym roku;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


wolne stanie sie konczy ,,, jeszcze ze dwa lata i bedzie koniec ,,, za duza swoboda , za duzo chamstwa we wszystkich narodach i za duzo prostakow ,,,,,

jak juz sie zaczynaja klucic z hiszpanami o miejsce to jest zle



 tu umyjnalem auto , moge nawet na dach wlazic , wiec jest ok






 wszystko ladnie schnie ,,, czy wyschnie?????



 tak ale na drugi dzien , a ja zalapalem sie na wykopki kartofeli ,,, zas mam caly karton





 a pozbieralem tylko to co czarnuchy opuscili




 kolo poludnia dalej w droge

nie ma co braknie mi czasu






drogi prawie puste a my na wschodddd

Brak komentarzy: