25 lutego 2016

I tak codziennie ,,,,,, kurde nudne to taka robota


 ja na Gibraltara jak inni do Biedronki na zakupy ,, oooooooo jak jak Edziowa,,,, tylko ze ja 4 razy dziennie musze obrocic coby sie karkulowalo





 iii wlasnie leci samolocik , zamykaja


 sprzataja


 no i siada


 cena paliwa jak na strefe wolnoclowa nie powala



 to stajemy na pedaly



 szlaban w gore i poszly koni po czarnym betoni





 30 minut pozniej zas startuje
kurde przeszkadza mi w pracy a ja nie mam czas juz z Algeciras dzwonili dwie lodowki do roboty






 i ulecial


a Sikorski wyjebutkal orla



 po wjezdzie za ten przesmyk jak w angli smierdui jak cholera na olej i smazone chipsy i ryby




w drodze powrotnej zas nastepny laduje i jak tu pracowac

...........................................................................

Brak komentarzy: