12 stycznia 2016

Zamiaru nie mialem ale co????
tu wszystkie drogi prowadza na praja wypadam z za zakretu a tu zas campery stoja , no i jak tu nie stanac







 ten to nawet slawny , tez pisze , on zajmuje sie elektryka i solarami , wiec moge stanac nie wchodzimy sobie w droge biznesowo hahahahhahaha






 fajna playa , ale sucha noga trzeba isc na okolo , alo przeplynac




 odpalam trampki biore mije skarby i walim na spacera





 ciezkie to podejscie

dla mnie
 ale piesio robi za traktorek i ciagnie na gore






ladnie jest nie ma co gadac , mysle dzisiaj jedna strona , a jutro walne druga strone , mam czas przeciez mnie czas nie sciga , Zas KOKO dzwonil podal mi namiary na swojego kolege , jest gdzies kolo LAGOS mam go odwiedzic , no ok ,,,,,, a czy ja tam dojade przed swietami , w swieta , czy na nowy rok to wsio jedno ja miec czas

..............................

Brak komentarzy: