03 listopada 2015

Przez najblizsze trzy dni beda te odwiedziny , wiec niewiele moge zrobic , troche trudno olac odwiedziny i zajac sie nastepnymi przystankami podrozy , musze teraz troche wiecej posiedziec , trasa bedzie inna ,,,,,,,,

Musze jechac przez Niemcy i Francje , tam bylem ale zawsze przelotem ,a tu trzeba zaplanowac ostre odcinki coby niedlugo bujac sie po Francji , juz jest zimno ,a bedzie jeszcze zimniej wiec nie ma co siedziec w nieinteresujacych zimnych  miejscach i do tego te platne i drogie autobany ,,,,, wiec roboty kupa

ale wracajmy na Prater



 coraz wiecej ludziskow , juz sobie wyobrazam co bedzie po poludniu











 tankstella dla piesow

 tu tylko zlapalem od tylu wyemacypowane muslemy ,




 Mlody Romek w koncu decyduje sie na polatanie





Dupy siedza i gadaja ,,, az mi zal Mlodej skoro rozumie co 4 slowo po czeskiemu ,a oni nawet nie staraja sie mowic troche po slowacko-polsku jeno czysty czeski ,,,,,,,
cos spytac sie i zrozumiec to nie problem , bedac w czechach ,,,,,ale prowadzic konwersacje to juz troche ciezsza sprawa




Mialem pytania co do >Bloga , wiec jeszcze raz dla wyjasnienia ,,,,

  NIE przestaje pisac , zamykam tylko dostep , musze to ograniczyc

mam juz okolo 950 000 tys klikniec , wiec i inni zaczynaja sie mna interesowac(reklamy)) ,, mysle o reklamach ,, chca mi wlaczyc reklamy a ja tego nie chce wiec bede pisal tylko i wylacznie dla przyjaciol i znajomych , i Blog bedzie dzialal wtedy bez reklam , biznes jest biznes

sorrrrryyyyyyyyyy Wienetou

tak wiec aby nie obudzic sie z reka w nocniku , nalezy w gooogle + dodac mnie do znajomych


Brak komentarzy: