23 sierpnia 2015

Widocznie mam zly wplyw na ludzi , ja krytykuje to juz kilka lat to chamskie polskie zachowanie ,ale widze ze i inni tez powoli otwieraja oczy


http://www.camperteam.pl/forum/viewtopic.php?t=21376&postdays=0&postorder=asc&start=105



http://forum.karawaning.pl/topic/19962-bogacs/page-2



lub odwaga ich powoli wzrasta aby tez otwarcie napisac na takie tematy


tak bylo przed trzema laty , gdzies to juz opisalem , przyjechal taki ;nowocamperowiec; z polskiego slonska
hahah

wtedy zaja trzy parcele



 



 w poludnie wystawil ta flache na stolik przed camperem



stala do wieczora nieruszona , potem chowal , widocznie chlopaczyna musial sie pochwalic na co mialby ochote ,



 on i jego leydy

na wysokich obcasach nosila wode w kance zapadajac sie w trawie

tak tak , pole buraczane sie zrobilo tam w Bogacs , widze ze to juz nie tylko i moje zdanie , a jestescie sobie winni sami , za duzo reklamy, ciekawy jestem na ktory termal teraz padnie ???
ja typuje Berek i Cerkeskolo te dwa straca na wartosci

To tak jak w Usa , jak zasiedli sie jeden czarny burak na osiedlu to juz wszystko w okolicy traci na wartosci i pieknosci

hahahahhaha

http://www.robertdee.pl/kuzniar-i-inne-polskie-buraki-okiem-ziemkiewicza/


przed wczoraj spotkalem niedaleko ode mnie Chuissona z polski na numerach PKS , na dupie duza naklejka CT , stal na bardzo ruchliwej ulicy ,nie dalej jak 2 kilosy od mojego rancza.
Moglem podejsc i zawiesc go tam gdzie zawiozlem chlopcow ze ZLOMBOLA na przenocowanie , woda ,spokojnie , cisza , ale sobie mysle ...............a srac na to przyjedzie do chalupy bedzie chcial zaistniec, pochwali sie miejscem i bedzie platz spalony jak sie najedzie "pseldo camperowcow" z polski , wiec nie ma co , miejsca trzeba trzymac dla siebie- czyli bardzo dobrych i spokojnych znajomkow .......





Brak komentarzy: