24 listopada 2014

Wiec wyjechalem z La Jonquera , droga fajna ,ale w slonce , niewiele widac , bo slonce nisko stoi ,




 stanalem na parkingu za takim stateczkiem




 Droga faktycznie pusta


 ooooooooooooo a tutaj "atrakcje w drodze do Barcelony"

czesto jest takie zapytanie na forum " a jakie atrakcje w drodze do gdzies tam""


wiec aby nie bylo w ta strone takich glupich pytan podaje
stoja,sa tanie jak barszcz i gadaja po polskiemu , nie trzeba sie wysilac hahahaha

a ze mialy wiecej wykalaczek w buzi niz ja wlosow na glowie (mam pelne owlosienie -zero lysiny)to juz inna sprawa







z mojej trasy zboczylem 30 kilosow, to Mikolaj wymyslil to miasteczko podobno mozna wszedzie stac ,







Juz wjezdzam do tego St.Feliu , no stac mozna bylo ale w zeszlym roku teraz wszedzie zakazy ,ale jest stellplatz darmowy , tylko woda i smiecie ,ale to starczy .Dla mnie to nie jest interesujace miejsce ,strasznie duza wilgotnosc , wszystko mokre , kosci mnie bola ,ale postoje jeden dzien zobaczymy co bedzie .
Na platzu dosc duzo camperow , wszystkie kraje , dzisiaj juz pozno , jutro pofoce , i odpale rowerek moze cos bedzie ciekawego ,ale juz widze ze nie moje to gorki , gorki , plaska to tylko playa

Brak komentarzy: