23 września 2014

wczoraj oddalem auto do servisu , lista dluga , ale chlopcy wiedza ze jestem upierdliwi , wiec wszystko przyjeli .
Aby mnie miec z glowy dali auto , cobym sie udal na przejazdzke , hahahahahh

no nic pojechalem jeszcze raz do hymera, maja tam Movere wiec zakupilem chemie do wody  do campera

 bedac na gorze strzelilem zdjecia od gory tych wywietrznikow  w szafkach .


tym w zimnie w alpy nie ma co jechac , przy dobrych opadach  sniegu woda jest w srodku,za plytki ten gzyms .
Wiem o czym gadam zdarzylo mi sie to tez raz jak przez noc spadlo 20 cm sniegu , a o 5 nad ranej kap, kap,kap.Szybkie wstanie ,Molda byly tez wtedy , micha i dawaj lapac ta zyciodajna ,niepotrzebna w camperze ciecz.


 posezonowa przecena , nie trzeba targow tu blizej i taniej , wczodza nowe modele , to magazyny trzeba przewietrzyc

 przyznam szczerze ,w Carthago nie ma tylu samochodow w hali , nawet na zewnatrz tez tyle nie stoi.


 te trzy kola , to raczej probki , bo za ta cene to nie wiem czy ktos wezmie


 wszystko jest przecenione, conajmniej 20%


chemia mi sie oplacila , normalnie 41 euronow , a ja dalem 27

po poludniu zrobilem sesje tych detali co wczesnie u hymera

Brak komentarzy: