26 września 2014

I odebralem campa, wszystko zrobione , teraz mozna by go bylo sprzedac , gwarancja na wszystko , zadnych ,ale to zadnych niedociagniec nie ma , Baterki sprawdzone , 98% sprawnosci po roku urzydkowania , jestem zadowolony .



to ten nieszczesny Hymerrrrrrrr

 przed poludniem , przyjechali jedni austriacy , Hymerem , chca zmienic ale maja dylemata, Hymer czy Carthago.
Wiec pojechalismy jeszcze raz do Hymera , mnie w to graj bo kupilem jeszcze jednego plyna ,a nie musialem jechac swoim .
Poobzierali te laczenia



 a moj zostal na podnosniku , odpoczywa ,

 te zakonczenia
 te tez ,

 i te chwalebne srobki z kapturkami

 te okna bez zaciemnieniea(remisa rolady)

 i byli troche zdziwieni , potem wrocilismy do nas na platz


 a ja im sru ze tu nawet plyty podlogowe (zamowilem dodatkowe ) i stare i nowe , sa bajcowane na kantach  hahahahahahah



 to te nowe , dzisiaj frezowane teraz siedza pija kawe i maja bola glowy ,

a niech maja


 a na platz wrazaja auta z  Targow

 jeszcze poobklejane reklamami

 tu sfocilem tego Malibu od spoda ,coby nikt nie mial watpliwosci jest na Fiacie i aby nikomu nie chcieli wkladac do glowy ze na Al-KO


 tak sobie stoimy do wieczora (ja juz po odebraniu)

 ale to mi sie w Carthago nie podoba , jezeli mam podpisac to musza cos innego wymyslic , z zabezpieczeniem tych drzwi

wybitnie nie jestem zadowolony z tego detajla

Ale powiedzieli , hahahahahahah ze dla mnie przerobia , i wstawia inny vinkielek aluminiowy


Brak komentarzy: