19 czerwca 2014

Noc byla ok chociaz zimno jak cholera, mnie jest wogule zimno , odzwyczailem sie???

Raczej tak , Mlodej tez jest troche zimno , ubiera nawet skarpetki .
Okolo 8,30 ruszamy dalej w strone domu,

 no tak ,jak zwykle w lecie , zaraz po wyjezdzie na autobana zaczelo sie budowy na prawo i lewo , od zjazdu na Klagenfurt wszystkie tunele w remoncie 60 szybkosc , korki jak cholera , kurde po co ja tu wracam
 Wörthersee mijamy 


i juz wjezdzamy na S6 tu bedzie spokojniej , omijajac wagi i to inne kontrolujace badziewie

 nareszcie kolorowe krowy , a nie czarne byki


 Przejezdzamy kolo Red Bull Ring

 Tu juz wszystko gotowe na F1 , a ja mam juz glupia mysl , moze Mloda wyslac tjamwajem do Wiednia i zostac jeszcze pare dni tutaj , bedzie porzadna impreza .
Ale tak sobie mysle ,zostac chyba nie bylo by problemu , ale ta masa ludzi co przyjedzie to mnie przeraza

 no i mamy wjazd do wiednia , po 4 godzinach jazdy , z przerwa na sniadanie i kawe.

 i juz sie calkiem zaczelo ,

 zjazd , i jestesmy ,

Miejsce bylo ,zaparkowalem .Rozpakowywanie , ,brudne i czyste rzeczy wymiana garderoby , wszystko na raz trzeba zrobic , bo jak odjade autem to potem moge juz nie miec tak dobrego miejsca .
W sumie zeszlo nam do wieczora , z tym wszystkim , ale nie skonczylismy , musimy do Krzysia jechac auto umyc w srodku , wszystko wyodkurzac , poscieli to nawet nie ma co ubierac niech sie wierztrzy przez te kilka dni , ktore jestem zmuszony zostac tutaj.

Ale juz mam w glowie plana , no gora tydzien i jade dalej , do Polski , mam kilka spraw do zalatwienia , odwiedziny , w planie , pare cerveza z Edziem obalic ( wioze je specjalnie dla Niego.

Ale musze tez dostarczyc Piverko bo jeden sobie zamowil ,to znaczy wyslal mnie po pivo , wiec trzeba dostarczyc.

Jak ktos prosi to trzeba , takiemu byc pomocnym , coby na przyszlosc juz tak mocno sie nie prosil.

Narazie dziekuje wszystkim , za cierpliwosc w czytaniu , przez ten czas , nie wiem , moze zrobie ze dwa dni przerwy , jak wytrzymam i bede mial co robic , jak nie to opisze jeszcze kilka spraw .
W kazdym razie rozdzial Hiszpani za 5 euro dziennie uwazam za zamkniety .


Juz teraz wiem , w listopadzie/jak zdrowko bedzie/ jade na dluzej , teraz to juz moge powiedziec na swoje stare smieci , OLE Hiszpania

Brak komentarzy: