18 czerwca 2014

Fakk am See . tu spedzilem przez 10 lat w kazdym wrzesniu 2 tygodnie organizujac Zlot Harleya .

Wiec zas na stare smieci na Camping Gruber . ale po kolei .
jako ze auto sporo przeladowane , musielismy czmychac przez granice bokiem

puscilismy sie przez centrum Tarvisio

 Tak dla porownania , ceny raczej kapitalistyczne #


 Ciezki olow wisi nad gorami

 Pyk i jestesmy , z prawej zostawiam ,autobana , nie ma sie po co pchac , nawet nie mam vinietki , kupie jutro jak wjade na ta szybka droge

 Przy wjezdze na Faak postawili juz pomnik

 Tu odbywa sie ta Zlotowa impreza ,ostatnio duzo przebudowali, ja w 2010 roku ze wzgledow zdrowotnych wycofalem sie

 droge to az o 10 metrow przesuneli
kurde to byly koszty

 ten stoi tu zawsze od wrzesnia do nastepnego wrzesnia , i co roku jest wygrywany na loterii podczas zlotu



 Camping Gruber , trzeba pogadac ze starymi znajomymi , ucieszyl sie ze spotkania


 tu mozna posiedziec , woda spokojny , microklimat, nogi do kolan my zanurzyli w wodzie , ciepla jak zwykle

 ze starymi znajomymi tez trzeba pogadac ,to byly piekne lata , huk motorow , smrod benzyny ,
i mnostwo znajomych .
Jako ze dalej mam prawo do darmowej miejscowki , spimy na Campingu Gruber  , jutro pojedziemy dalej , do domu zostalo jeszcze 330 kilometrow ,
 wczoraj minelo 5 miesiecy jak jestem w drodze .Teraz widze ze jakos mnie nie ciagnie w te domowe pielesze , mam poprostu stracha przed cywilizacja ,decydujemy sie zaraz na Campingu przepakowac auto , posprzatac , tak aby miec wszystko pod reka , kurde nie moge znalesc kluczy od chalupy,
Nie wiem czy bede mial parkplatz , pod domem , a tu trzeba wyladowac te trofea , z pieciu miesiecy ,.
Samej whisky, mam 10 litrow , vino , olej , oliwki ,specjalnie po 2 kilo pakowane , ,,,,,,

kto to bedzie nosil na gore .


Brak komentarzy: