24 czerwca 2014

 Dzien doberek!!!!!!!!!!!!!!

> INTELIGENTNY UCZEŃ
>
> Nauczycielka pierwszej klasy miała kłopot z jednym z uczniów.
>
> Był bardzo rozkojarzony.
>
> Zapytała: - Co z tobą chłopcze?
>
> Chłopiec odpowiedział: - Jestem zbyt mądry dla pierwszej klasy. Moja
>
> siostra jest w trzeciej, a ja jestem od niej mądrzejszy.
>
> Tego już było za dużo. Zabrała chłopca do dyrektora szkoły i
>
> naświetliła sytuację. Dyrektor pomyślał i powiedział do chłopca:
>
> - Przeprowadzę test. Jeżeli nie będziesz w stanie udzielić
>
> odpowiedzi na któreś pytanie to wrócisz z powrotem do pierwszej
>< /strong>
> klasy i będziesz się zachowywał spokojnie. Chłopiec się zgodził.
>
> - Ile będzie 3 x 3?
>
> - 9
>
> - Ile będzie 6 x 6?
>
> - 36
>
> I tak było z każdym pytaniem, na które zdaniem dyrektora uczeń klasy
>
> trzeciej powinien znać odpowiedź. Więc dyrektor zwrócił się do
>
> nauczycielki i powiedział:
>
> - Myślę, że chłopiec może przejść do trzeciej klasy.
>
> Jednak nauczycielka powiedziała:
>
> - Ja też mam swoje pytania. Co ma krowa w ilości 4, a ja tylko 2?
>
> Chłopczyk pomyślał i odpowiedział:
>
> - Nogi.
>
> - A co masz w swoich spodniach, czego nie ma w moich?
>
> - Kieszenie.
>
> - Co robi mężczyzna - stojąc, kobieta - siedząc, a pies - na trzech
>
> łapach?
>
> W tym momencie oczy dyrektora zrobiły się okrągłe, lecz zanim zdążył
>
> cokolwiek powiedzieć, chłopak odpowiedział:
>
> - Podaje rękę.
>
> - Jakie słowo w języku angielskim zaczyna się na F a kończy się na K
>
> i oznacza zagrzanie i zdenerwowanie?
>
> - Firetruck (wóz strażacki).
>
> - Jakie słowo zaczyna się na F i kończy na K? Jeżeli tego nie ma,
>
> musisz pracować rękami?
>
> - Fork (widelec).
>
> - To mają wszyscy mężczyźni, jedni dłuższe, inni krótsze. Po ślubie
>
> udzielają to swojej żonie?
>
> - Nazwisko.
>
> - Który narząd nie ma kości, ma mięśnie i naczynia krwionośne.

>
> Czasami bywa twardy, pulsuje i odpowiada za miłość?
>
> - Serce.
>
> Dyrektor odsapnął z ulgą i rzekł do nauczycielki:
>
> - Wyślij go k...a do Harvardu! Na ostatnie 7 pytań sam
>
> odpowiedziałem nieprawidłowo.-:) -:) -:)
   



i to by bylo tyle na dzisiaj

Brak komentarzy: