08 marca 2014

 A wszystkim Paniom to ja

Wszystkiego najlepszego w DNIU KOBIET


 I znowu dzien dyszla , tylko troche mniejsze swieto .Cala armada ludziskow wali na jarmarej.Na dzien dzisiejszy poza sloncem ,to jedyna atrakcjia ,wiec wszedzie jest pelno.Wszystko wyglada apetycznie ,no i jest swieze.
 A ja cyly czas w tym samym miejscu , piasek ,palmy i slonce ,ale juz poamlu pakuje dupsko , coby jechac dalej , bo jak pojade dalej w tym tepie(6 metrow w ciagu tygodnia)to do Malagi na 15 03 12,27 nie zajade , a trzeba odebrac pania G z Aiera porta.
 Butow do cholery , w takich trampkach to my chodzili w pole kartofle kopac, no ale coraz czesciej widac modne panie paradujace w tym oto obowiu po campingach i promedadach nadmorskich, hhhmmmm

 No jeszcze wisza , na drodze , widac ze wschodni turysci jeszcze nie dojechali.Jak przyjada to oberwia wszystko.
 Ciasteczka tez wspaniale, kupilem 3 ichniejsze bagietki i 3 Magdalenki 1,4 kopnelo mnie po kieszeni
 Dla nie wtajemniczonych to jest BOB(zas nie wiem jak sie pisze ,ale wiem jak smakoje i czego potrafi dokonac)ppppprpppppprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Z dnia na dzien tanieja truskawki ,ja dopiero wczoraj swoje zjadlem te 9 sztuk, ale mam jeszcze jogurta wiec trzeba bedzie cos pozbierac, coby jogurta wykorzystac.

Brak komentarzy: