13 grudnia 2015

Nie wszystko bo tak jakies 15 kilosowdalej sie zaczelo



 tu sie placi fociaja ze tylu i z przodu a potem odbijaja

najlepsza forma platnosci ,ale dla mnie , dla tubylcow po miesiacu mozna sie obudzic z reka w nocniku ,po odbiciu


 i sie zaczyna



 ta autobanka A25 nie jest mi wsio jedno te gory , o to chodzilo to musialem ominac autobanka




 zdjecia nie oddaja tego , ale z hamulcowaniem to duze problemy sa



 nawet nie wiem kiedy ja w takie gory wjechalem

bo wjazd nie byl stromy




 pogoda sie klaruje , juz jest cieplo


 pierwszy informacja co mnie czeka se mysle no faktycznie drozej jak w hiszpani



 oooo i o oplatach tez informuja ,ile trzeba za odcinek zaplacic ,,,,,,,,
nie podoba sie to spadaj z autobanki








 no i wjechalem do AVEIRO ,,, zobaczylem gas i zjechalem ,,,,,,



 przy okazji pokazuje mi ze do cela mam 11 kilosow to i na wode sie zalapie ,,,,,,



ale za cholere nie chce leciec

se mysle kurde gdzie oni to zamkli , oblazlem cala sojle i ni ma pokretla ,

nic wlazlem na stacje i do chlopaczka naturalnie po zatankowaniu gazu ,co z Aqua ,,,,,,,,

 wylazl z budy i pokazal


fujarka prosta nie sika

 fujarke lekko zgiac(jest gumowa ) i Aqua leci

huraaaaaaaaaaaaaa zas cos nowego z tym sie jeszcze nie spotkalem


tam podjechalem butle popodlaczalem i dalej nabijac , nikt sie nie przycfania , nabilem ,11-stke i ta mala 5-ke , nie ma co nie wiem jak w tym kraju jest z gazem ,,,,w praniu sie okaze


i dalej w droge na sztelplatza

tu bede nocowal




Brak komentarzy: