18 maja 2014

Stoja na tym platzu , bo jest fajnie
blisko do wody , neta to mam takiego ze az pape z dachu zrywa, plaza w odleglosci 15 metrow ,codziennie pielegnowana , sraczyki codziennie myte ,wiec co narazie szukac.Jest dobrze , dojazd do Mercadony i Lidla promenada jakies 2 kilosy .I co najwazniejsze stoje sam i nie denerwuje hiszpanow ,ze zajmuje za duzo miejsca .

 po lewej Chinguirito Lukasza , a wiec na poludniowa kawe tez mam blisko

 prawatna laweczka , tu to nie potrzeba ,ani fotelika rozkaladac

 atrakcje tez sa , tu trnuja te pokazowe samoloty , rozne wariacje na niebie odwalaja , pokaz darmowy

 niewiele brakowalo a urwali by komina,oni nie lataja caly czas 2 razy do poludnia i 2 po poludniu.
Poza tym maja sieste




 a Pizdus tez szczesliwy ,pojadl , pisak do wylegiwania blisko, trawka tez jest do obsikania , co w hiszpani jest rarytasem , a po naszych ostatnich wystepach pustynnych to juz luxus

 Dzisiaj przyjechal tulipan , i beszczelnie ustawil sie obok mnie , najpierw nie podszedl , ale po jakis 20 minutach przyczlapal , powiem tak krawaciarz w krotkich spodenka ,dlugi jasny warkocz , no te mysle zas k,,rwa musze zmieniac miejsce .
Popytal co i jak wiec gadam Campery stoja 700 metrow dalej , tu mozna ,ale w zimie teraz w sezonie jest problem .Promenada , gliny pilnuja , i niewiele miejsca zostaje dla malych auteczekNo nic poszedl poogladac , po powrocie nic nie gada poszli na spacerek , wieczorem przychodzi , i sie pyta czy ja tu spie , odpowiadam "ze ja tak ,ale ty nie"

Pyta co mam na mysli , wiec wytlumaczylem spokojnie co i jak .Niech jedzie jedna ulice dalej , ten sam widok i niech tam stanie , ja nie bede robil za struza ,a jezeli przyjedzie glina i nas w nocy wywali to bedzie mial duzy problem , nie z nimi ale ze mna.No i spakowal sie i pojechal tam na platz, stoi tam jeszcze kilkanascie aut , (w zimie stalo kilkadziesiat), wiec niech sie pilnuja nawzajem.

 I zas sam , na dzien jak chce to niech przyjezdza , ja z tym problemu nie mam
parkowac w dzien mozna wszedzie i zawsze jezeli nie ma zakazu
 Tulpen stanal tam gdzie ten maly stoi ,na samym koncu promenady , slepa uliczka a promenada jezdzi Gwardia,a wiec granda w nocy bylaby pewna.


 Dzisiaj pelnia , pewnie zas bede robil za wilkolaka

kurde przy pelni to mam takie pragnie , suche gardlo , i zas Pozdrawiam Wolfganga

Brak komentarzy: