04 maja 2016

Zas przerwa techniczna,,,, tym razem zdrowotna


 ale na spacery chodzilismy bez niczego ,, trzeba  zwiedzic co sie zmienilo przez ten rok co tu nie bylem












 wszedzie pustki , zadnych camperow


 dlaczego??????
pogadalem z Lukaszem co i jak , trzeba bylo bo ja przeciez stoje ,,,tutaj

a wiec ludziska wokolo mieli dosc juz chamstwa i prostactwa camperowcow , ich beszczelnego wylewania sraczy do studzienek na drodze i smrodu ,,,,,, smrodu bo jak byly domy nie uzywane poza sezonem to i woda nie splukiwala tych zachdnich gowien ze studzienek i rur odplywowych , wiec w listopadzie zeszlego roku rozpizdzili to towarzystwo , wczesniej opisywalem ich zachowanie , wystawianie stoliczkow, krzesel i solarow i naturalnie krasnali ogrodowych ............


miarka sie przebrala jak chlopcy przyjezdzali do Chiringuirito do roboty a tu , jakis babski pasztet gada ze nie moga sie zaparkowac bo miejsce jest zarezerwowane dla kogos i jakiegos campera ,,,tego bylo juz za duzo wiec kulturalnie gadajac rozpier,,lili ten burdel , jestem jak najbardziej za , bo przynajmniej ja mam gdzie stanac przyjezdzajac na odwiedziny ,,,,,,,,,



 ale otworzyli stellplatz

jak wczesniej na ulicy przy platzu stalo darmowo tak ze 50 aut tak teraz na platzu stoi ich okolo 20- do 25

hahahahahahahha

sami sobie winni





 kurde gdzie sie te ogrodki podzialy ,,,,????????????? nie ma juz przed kim szpanowac ta niby """wolnoscia camerowa"""""""""


jak czytam o niej na CT to az mi sie flaki przewracaja z durnoty ludzkiej




 tu to nawet nie wszyscy krzeselka wystawiaja




 ceny tez odpowiednie , a na to nie ma zbyt wielu chetnych


chociaz wszystko na wysoki polysk zrobione , wpierdzielilem sie tam i wsio pofocilem

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


tak tak za chamstweo i ciulowe zachowanie wspolziomkow trzeba placic


ale nie ja ,,,
ja stoje , nawet po odwiedzinach Gwardii , nie musialem opuscic miejsca , jak sie gada trza miec uklady



Brak komentarzy: