01 sierpnia 2014

Nie mam co robic czekajac na Mloda i weekend.



Pojechalem po sklepach ni droga ,zakupowej przeceny nabylem w ;


 w sumie buty darmowe bo przed 12 laty dostalem bony na prezent ,ale do tej pory ich nie wydalem

 Wiec zakupilem jakies markowe klimandzary , no i teraz to bede szpanowal jak i inni moi znajomi

markowymi chodakami.hahahahahahahahahahahahahaahha

 juz zapomyslalem w takich butach to i Edzik i Toskiem wezma mnie ze soba na dupy

(na jakis podryw) teraz to widac ze mam kase , Buty z etykietka , kurde ale szpan
 tak sie ciesze i dumny jestem z pokazania kasy ze az focilem z kazdej strony te chodaki

 ale zeby Mloda mi nie zalowala i jej wzialem tez takowa droga chodaczki koloru lekko niebieskiego

i tez maja metki , jutro jak zajedziem na czechy do Marcelego to poszpanujemy

wszystkie dupy nasze na kampingu

nie wiem tylko co Mloda chce na nie zlowic ???

Brak komentarzy: